3 Ocak 2014 Cuma

Neon Ruh: Alışveriş!






 Siz yorulmayın dostlar, ben sizin yerinize alışveriş listesini hazırladım. Bu sezonun trendleri neler? Nerede ne var? İndirimler nerede? Tüm sorularınızın cevabı altta, keyifle okumanız dileğiyle...


MANGO

Kış sezonunda yapılan %50'ye varan indirimiyle ilk durağınız olmasını umuyorum. Bu sezon Mango'da oldukça güzel tasarımlar yer alıyor.  Cool metalik, sıcak kırçıl, büyüleyici geometrik desen... Hepsi sezon hiti olmaya aday. Sizin için seçtiklerim altta. Benim favorim ''Buklet Deri Bot''. Mango'nun internet sitesinden de ürünleri satın alabilirsiniz. MANGO





















H&M

H&m'in dokunuşların her tasarımda kendini belli ediyor. Bu sezonda farkını ortaya koydu. Salaş kabanları&parkaları, havalı deri ceketleri, iddialı tişörtleri... Benim favorilerim; ''Motosikletçi Ceketi'' ve ''Boyfriend Slim Jeans''. H&m'in internet sitesinden daha ayrıntlı
bakabilirsiniz. H&M


















KOTON

Koton'un kış koleksiyonunda %50 indirim var ancak internet sitesinde ürünler yer almıyor. Mağazasına gittiğinizde ürünleri yarı fiyatına bulabileceksiniz. Elinizi çabuk tutun!

Sonuç olarak; yatırımı kırçıla, deriye, bordoya ve parkaya yapıyoruz. 2013 bunlarla geçti, 2014-2015... bunlarla geçmeye devam edecek benden söylemesi. Alan memnun abi...












Zihnimin en neon yerinden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder