21 Aralık 2013 Cumartesi

Neon Ruh: MTV Kılıkları

10 Aralık Pazar günü gerçekleşen Mtv Müzik Ödülleri (Mtv Europe Music Awards) pek çok enteresan kılık ve sahne şovları ile gündemde şu sıralar. Oldukça olaylı bir geceydi. Genel olarak ''iç çamaşırı'' tercih edilirken hala transparan elbiseler giyenlerin olması şaşırttı.





Gözünüz ilk baştan korkmasın diye Iggy Azalea ile başlıyorum. Dilek Hanif'in tasarımı elbise Iggy'i her konuda zorlasa da kötü durmamış. Ama sanki ''Azıcık da şuradan keseyim biraz da buradan'' mantığıyla yapılmış ve zorlama bir elbise gibi duruyor.





Evet dostlar Katy Perry. Ama bence o değil. Bana kalırsa Katy üçüz ve bunlar diğer kardeşleri. İki fotoğrafta da Katy'nin normal şartlarda giymesine ihtimal vermediğim kıyafetler yer alıyor. Özetlemek gerekirse ilki oğlunu evlendiren anne
ikincisi neyse onu boş verin...







Lady Gaga. Valla o. İnanmıyor musunuz? Bende ilk başta tanıyamamıştım. İnanılmaz derecede sade (Lady'e göre) ama hala şık değil o ayrı mesele. Aslında elbisenin sadece üst kısmını görürsek çok güzel deri göğüs dekolteli bir elbise ama alta doğru inildikçe; bel kısmından fırlayan simli kumaş ve kınalarda verilen halay başı mendili* gibi pullu kumaştan kuyruk.
bknz: halay başı mendili:







Transparan elbisesiyle Ciara. ''Ben büyüyünce Petek Dinçöz olacağım banane'' diyen bir kızımız. Aslında deriler giyer koyu mor rujlar sürerdi ama Petek ablasının izinden gitmeye karar verdiyse demek. Ama daha yolu var nerde o 50 kiloluk küpeler. Birkaç kez kulağın yırtılmadan olamadan olamazsın Petek Dinçöz falan teyzesinin gülü... 




Gecenin en çok konuşulan ismi Miley Cyrus. Bunlar da şoka girmeme, kahkaha atmama ve sonra da daha fazla bakamayıp kapatmama neden olan fotoğraflar. Miley farklı ve havalı olmaya çalışmış sanırım ama ucundan, kıyısından, köşesinden bile geçememiş. Eğer dikkat çekmeye çalıştıysa onu başardı ama kötü anlamda. Altta ki birkaç yıl önce, Hannah Montana haliyle çekilmiş fotoğrafı yer alıyor. Aradaki fark inanılmaz ama oldukça da komik.







Rita Ora. The Notebook (2004) filminde ağlamayan
 ben şu fotoğrafa baktığımda ağladım. Az önce çok güldüm (Miley Cyrus sağ olsun güldürdü.) belki de ondandır. Üst tarafı taşlarla alt tarafı tüylerle kaplı olan bu elbiseye diyecek söz bulamıyorum. Hayat devam ediyor boş verin be... 









Selena Gomez. Normalde kıyafetlerini de kendini de sevmem ama bu defa şaşırtarak farklı ve güzel bir elbiseyle katıldı Mtv Europe Music Awards'a. Ayakkabı olarak bir kısmı şeffaf olan prenses ayakkabısı olarak da bilinen stilettoları giymesi çok hoşuma gitmedi bence düz bir stiletto tercih etmeliydi. O da çantasızlardan... Ve aynı zamanda Mtv Europe Music Awards'ın 3. en şıkı...




İlk resimde Alison Williams. Oldukça zarif elbisesinin içinde kuğular gibi. Çanta takmaması özellikle bu kılıkla farklı bir duruş ve hava katmış ve benim bu modaya ılımlı bakmamı sağladı diyebilirim. İkinci fotoğrafta ise aynı kıyafetle Elle Style Awards'a katılan Burcu Esmersoy'u 'çantasıyla' görüyoruz. Hem çantayı hem de  ayakkabıyı elbiseye yakıştıramadım. Aynı zamanda Alison'un elbisesinin rengi çok daha sempatik duruyor ancak Burcu'nunki bana fazla gelinlik geldi. Ton farklı elbiseyi çok başka yerlere taşıyabiliyor işte... 
Ve Alison Williams Mtv Europe Music Awards'ın 2. en şıkı olur...








Ve Rihanna golü atar. Yine yaptı yapacağını farkını, tarzını ortaya koydu bu gecede Rihanna. Her şeyiyle harika olmuş olmasına da makyajı sevemedim. Sürdüğü kırmızı hatta nar çiçeği ruj bence tarzla paralel değil. Yani bu rujla çiçekli elbise gider gibi geliyor.  Sürecekti bordo ruju. Ama olsun yine de benim için Mtv Europe Music Awards'ın en şıkı, en coolu, en çılgını olmuş bulunmakta. 




















Zihnimin en neon yerinden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder