16 Şubat 2014 Pazar

Mat Ruh: Bir Aşık Asuman Tanıtım

Merhaba! Ben Asuman... Bir zihnin içinden bildiriyorum. Beni yazan kişi istediği gibi yazacağını düşünüyor ama beni hafife alıyor. Asuman'ım ben! Bir aşık Asuman... Beni daha tanımıyor. Neyse hep beraber tanıyacaksınız beni. Bir de benim platonik bir aşkım var. Ah bir görseniz çok yakışıklı! Poyraz... Henüz ona Poyraz Bey diyorum. Ama yakınca sadece Poyraz diyeceğim. Hem de ağzımdan bazen hafif bir esinti bazen bir şarkı bazen hiddetli bir fırtına bazen bir kuş kadar titrek ve daha bir sürü şekilde çıkacak. O günler yakın biliyorum. Yazar ne düşünürse düşünsün benim istediğim olacak, onun değil. Ve ben Poyraz'ı istiyorum. Size biraz Poyraz'dan bahsedeyim. Yakışıklı olduğunu söylemiştim ama karizmatikliğinden hiç bahsetmemiştim değil mi? Çikolata kahvesi gözlerinde erimek istiyorum. Dalgalı kumral saçlarında boğulmak istiyorum. Ve işte o an: yer yer kızıl sakalları! Daha fazla devam edemeyeceğim. Çok hafif bir kirli sakal böyle rastgele serpiştirilmiş sanki. O kızıl sakallarda yanmak istiyorum. Belli belirsiz bir gamzesi var. O gamzeye konup yuva yapmak istiyorum. Sonra çenesinin o erkeksi sert hatları... Hayal edebildiniz mi? Ettiniz ve sıkı durun: Hayalinizden çok daha yakışıklı! Şimdi hemen o hayal ettiğiniz görüntüyü hafızalarınızdan siliyorsunuz! Yoksa aşık olursunuz ve ben bundan hiç hoşlanmam. Yazar benim tam bir kaçık olduğumu düşünüyor. ona diyorum ki: Sensin kaçık! Zihninde olduğumu unutma. Ben böyle karışık bir yer görmedim. Bilim adamları zihnini incelemeliler gerçi dağınıklıktan bir şey bulabileceklerini sanmıyorum. Merak etme ben biraz ortalığı toplayacağım. Zihnin benimle güvende dostum. Neyse ne diyordum? Size sesinden bahsetmiş miydim? Ah... Adam sesiyle öpüyor da dövüyor da! Gerçi dövme kısmı beni pek ilgilendirmiyor. Ben öpme kısmına yoğunlaştım. Dudakların kelimeleri öperek çıkarıyor sanki. Ve kelimeler size ulaştığında onun tarafından öpülmüş oluyorsunuz. Siz değil ben! Adamın sesini birazcık kıskanıyor olabilirim ama emin olabilirsiniz sesi sizi öpmüyor. Sadece beni öpüyor! Gerçi o dudakların başkalarını öptüğünü bilmek beni deli ediyor. Ben de bilmiyormuş gibi yapıyorum ya da daha iyisi onları ayırıyorum! Her şeyi onun için yapıyorum! O bana ait ben de ona. Sadece henüz bunu bilmiyor. Ama ben de planlar bitmez. Evet uzun süre onu uzaktan izledim, hakkında baya araştırma yaptım. Onu ondan iyi tanıyorum diyebiliriz. en azından sevgilileriyle niye ayrıldığını ve etrafındaki kızların niye ondan kaçtığını biliyorum. Ne? Ne var yani... Kaçık dediğinizi duyar gibiyim. Aşık aşık olacak o! Sadece aşığım. Bir aşık Asuman... Ve asistanı olmayı başardım. Yani bu demek oluyor ki: Her an yanındayım! Her şeyine ulaşabilirim. Ve onu kendime aşık edebilirim! Hadi bakalım maceram başlasın!



" Kağıttan gemiler yaptım kalbimden
Ki hiçbiri karşıya ulaşmazdı " 
Didem Madak














Kalbimin en mat yerinden...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder